Termeni si conditii
Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră Emita Beau Boutique SRL în calitate de vânzător și operator al e-shopului cu adresa web www.gaalhairplay.ro și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.
- Aplicăm o abordare uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți clienții noștri.
iii. Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți sau vizitând unul dintre magazinele noastre fizice.
2. Încheierea acordului de cumpărare
- Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al liniei telefonice pentru clienți, fie personal, vizitând magazinul nostru.
- În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda – plasată transmițând comanda prin pagina web sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 21 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin e-mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.
iii. Livrăm bunuri numai în cantități obișnuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.
3. Retragerea fără motiv
- Aveți dreptul, prin lege, să vă retrageți dintr-un acord încheiat pe internet sau prin telefon, fără a explica motivul, în termen de 14 zile de la livrarea produselor. În compania noastră, orice cumpărător are dreptul de a se retrage din acordul de cumpărare fără niciun motiv, în termen de 90 de zile de la livrarea produselor. Regula este valabilă și în cazul cumpărăturilor efectuate în magazinul nostru fizic cu condiția ca produsul sa rămână sigilat.
- Pentru a vă putea exercita acest drept, trebuie să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat. În acest sens, ne puteți contacta la office@gaalhairplay.ro sau ne puteți suna la (0741) 593 127
iii. În cazul retragerii dumneavoastră din acord, vă vom rambursa costul de cumpărare a produselor. Dacă vă retrageți în termen de 14 zile de la livrarea produselor, aveți dreptul și la rambursarea costurilor de livrare, în valoarea corespunzătoare modalității de livrare cu cele mai scăzute costuri. Dacă retragerea din acord are loc mai târziu, rambursăm numai prețul de cumpărare a produselor. Sumele mai sus menționate vor fi rambursate imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii. Este însă posibil, conform legii, să așteptăm să returnați produsele, înainte de a efectua plata. În scopul rambursării sumei, vom folosi aceeași modalitate de plată pe care ați utilizat-o pentru a achita costul cumpărăturilor, dacă nu convenim altfel
- Este necesar să expediați produsele imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii, pe adresa Gaal Hairplay , Calea Victoriei 136, sector 1, București, sau să aduceți produsele personal la magazinul nostru. În primul caz, veți suporta costurile asociate returnării produselor.
- Rețineți că veți fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea produsului (de ex., dacă folosiți un parfum, deși l-ați încercat deja). Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că nu aveți dreptul să vă retrageți din acord în cazul produselor realizate conform cerințelor dumneavoastră sau al produselor personalizate (de ex., ambalaje cu gravuri personalizate), precum și în cazul produselor scoase din ambalaj și care nu pot fi returnate în ambalaj din motive de igienă (de ex., dacă ați deschis ambalajul cu preparate cosmetice și alte bunuri care intră în contact direct cu pielea).
4. Reclamații
- În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensație sub forma unui voucher. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii sau a reparării produsului. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare. Aveți aceste drepturi și dacă un astfel de defect se manifestă mai târziu.
ii Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).
iii Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la office@gaalhairplayro sau la (0741) 593 127 Vă rugăm să restituiți bunurile cumparate la adresa Calea Victoriei 136, salon Gaal Hairplay, sector 1 București, împreună cu bonul ai factura emise. Puteți completa reclamația și în magazin. În cazul în care completați cererea de returnate fără asistență din partea personalului nostru, vă rugăm să nu uitați să descrieți defectul sau modul de manifestare a acestuia, precum și specificarea modalității în care doriți să fie soluționată reclamația dumneavoastră.
Iv Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon
- Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon
vi În cazul unei reclamații justificate, vom suporta costurile aferente returnării produselor
Informații generale
- În conformitate cu Legea privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze clientului o chitanță fiscală. Vânzătorul este, de asemenea, obligat să înregistreze vânzarea on-line la autoritatea fiscală, în caz de defecțiune tehnică în termen de cel mult de 48 de ore.
Acordul va fi încheiat în limba română și se va afla sub incidența legilor României.
Toate prețurile produselor și serviciilor sunt indicate inclusiv TVA-ul valabil în momentul plasării comenzii. În cazul modificării ratei TVA înainte de încheierea acordului de cumpărare sau înainte de expedierea produselor, fie clientul își asumă obligația, în funcție de metoda de plată selectată, să achite orice rest de plată neachitat, fie vânzătorul va trimite prompt clientului un e-mail prin care îi solicită acestuia să indice modul în care vânzătorul poate rambursa suma plătită în plus de către client.
Toate prețurile produselor, inclusiv cele reduse, sunt valabile până la o notificare ulterioară sau până la lichidarea stocurilor.